Grolsch is een campagne gestart waarin ze hun speciaalbieren per seizoen introduceren. In deze video krijg je een klein voorproefje van de vier bieren! Meer reclames van Grolsch
Soort reclame
Reclame van
Van brouwerij
Uitgebracht in
Toegevoegd op
11 maart 2020
Grolsch is een mediacampagne gestart waarmee ze iedere drie maand een seizoensbier in de schijnwerpers zetten met een bijpassende video. In de video's willen ze het karakter van het bier in kwestie overbrengen. De afgelopen jaren nam de consumptie van speciaalbier ieder jaar toe. Nederlanders koppelen niet alleen klassieke seizoensbieren aan een jaargetijde, ook andere speciaalbieren worden steeds vaker gekoppeld aan seizoenen. Zo drinken we in de winter zware en donkere bieren en in de zomer lichte en fruitige! Grolsch speelt met deze campagne dus in op bierdrinkend Nederland.
Voor de strenge wintermaanden staat er een Kruidige Tripel centraal, in het voorjaar een Frisse Lentebok, in de zomer een Puur Weizen en in de herfst een Rijke Herfstbok! Afgelopen jaar introduceerde de brouwer ook al vier speciaalbieren namelijk de Blonde Saison, Klassieke Blond, Volle Dubbel en een alcoholvrij speciaalbier: Weizen 0.0%. Het Grolsch speciaalbierportfolio telde twaalf bieren. Er is ook al een dertiende bij gekomen, dat is de Grolsch Frisbittere IPA. In de onderstaande video krijg je een voorproefje van de nieuwe campagne en de bieren van Grolsch!
In februari is de Grolsch Tripel al in de schijnwerpers gezet! Benieuwd naar meer Grolsch reclames?