Alfa Bier en horeca
Als 151-jarige familiebrouwerij heeft Alfa Bier samenwerken en synergie hoog in het vaandel staan. Het is voor de brouwerij dan ook belangrijk om horecaondernemers niet enkel met woorden te ondersteunen, maar juist met daden. Daarom heeft Alfa Bier dan ook besloten geen geld te investeren in dure marketingcampagnes en grote reclamestunts. Wat doet de brouwerij dan wel? Dit geld in de horecabranche investeren, middels een actie om de horecaondernemer écht te helpen.
Winstmarge verhogen
Hoe kun je het beste een ondernemer steunen die tijdenlang zijn zaak gesloten heeft moeten houden? Door de winstmarge een extreme boost te geven!
Deze zomer heeft Alfa Bier daarom een diepe kortingsactie voor de totale horecasector, zodat zij extra marges kunnen genereren. Het is niet zomaar een kortingsactie, alle Alfa Bier fusten worden immers tegen 2=1 verstrekt. Zodoende kunnen de horecaondernemers deze zomer hun winsten verdubbelen op de Alfa bieren om zo hun financiële positie te versterken.
Belangrijk om te benoemen is dat de aangesloten (dranken-)groothandels ook een onmisbare bijdrage leveren aan deze actie. Zonder dit landelijk netwerk kan anders natuurlijk niet iedere horecazaak geholpen worden aan de fusten Edel Pils en Krachtig Dort (Blond Bier). Zo helpt iedereen tezamen om de continuïteit van de totale horecasector te waarborgen. Alleen samen staan we sterk! Bezoek de website van Alfa Bier voor meer informatie.