De Proef Karakter campagne van Grolsch is gericht op hun speciaalbieren. In de lente proef je het karakter van de Grolsch Frisse Lentebok! Meer reclames van Grolsch Lentebok
Soort reclame
Reclame van
Van brouwerij
Uitgebracht in
Toegevoegd op
14 april 2020
Grolsch legt in hun mediacampagne de aandacht op hun verschillende speciaalbieren en deze worden gekoppeld aan een seizoen. In de eerste reclame stond Grolsch Tripel al in de schijnwerpers en nu is het de beurt aan Grolsch Lentebok!
Volgens Grolsch hét lentebok-bier van dit jaar. Grolsch Frisse Lentebok is in de lente en zomer verkrijgbaar. Er zal dit jaar ieder seizoen een andere film worden gelanceerd door Grolsch: vier verschillende films voor de vier verschillende seizoenen.
De winter stond in het teken van de Grolsch Tripel, de zomer is voor Grolsch Puur Weizen en de herfst staat in het teken van Grolsch Rijke Herfstbok.
Benieuwd naar meer Grolsch reclames?