De Proef Karakter campagne van Grolsch is gericht op hun speciaalbieren. In de zomer proef je het bijzondere karakter van de Grolsch Puur Weizen! Meer reclames van Grolsch Puur Weizen
Soort reclame
Reclame van
Van brouwerij
Uitgebracht in
Toegevoegd op
25 juni 2020
Grolsch legt in hun mediacampagne de aandacht op hun verschillende speciaalbieren en deze worden gekoppeld aan een seizoen. In de eerste reclame stond Grolsch Tripel al in de schijnwerpers, toen was het de beurt aan Grolsch Lentebok en nu is het tijd voor de Grolsch Puur Weizen!
Volgens Grolsch hét zomerbier van dit jaar. Grolsch Puur Weizen is een natuurtroebel tarwebier gebrouwen volgens het Reinheitsgebot. Het Grolsch Weizenbier werd in 2007 gekroond tot beste Weizen bier ter wereld! Er zal dit jaar ieder seizoen een andere film worden gelanceerd door Grolsch: vier verschillende films voor de vier verschillende seizoenen.
De winter stond in het teken van de Grolsch Tripel, de lente was voor Grolsch Lentebok en de herfst staat in het teken van Grolsch Rijke Herfstbok.
Benieuwd naar meer Grolsch reclames?