Als onderdeel van de geïntegreerde, wereldwijde Spectre campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. 007 raakt in de commercial verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat. Meer reclames van Heineken Pilsener
Soort reclame
Reclame van
Van brouwerij
Uitgebracht in
Toegevoegd op
21 september 2015
Spectre, het 24e James Bond-avontuur van Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios en Sony Pictures Entertainment draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.
De commercial is nu al te zien via Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op TV en in de bioscoop. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.
Consumenten kunnen via de speciale Bond-actieverpakkingen - die vanaf nu in de winkel staan - toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Om helemaal in Bond-sferen te komen, kunnen zij heel eenvoudig met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale Spectre flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko.
Nog meer in de huid kruipen van James Bond? Heineken lanceert een limited-edition van thuistap THE SUB, met ‘special 007-features’. Zo kunnen fans met vrienden thuis een echt ‘Bond’ gevoel ervaren en genieten van ijskoud versgetapt bier.
- LET OP: The Sub taps zijn niet meer te koop sinds de zomer van 2024.