130 JAAR OMER VANDER GHINSTE
Op zaterdag 10 september viert Brouwerij Omer Vander Ghinste haar 130 jarig bestaan in stijl! De brouwerij geeft fans én mensen met de naam 'Omer' de kans om mee te feesten.
Tickets kosten € 7 per persoon (€ 8,54 incl. BTW en kosten). Die € 7 gaat integraal naar UNICEF en Make a Wish.
Programma?
Een ticket van € 7 geeft jou het recht op:
- Een boeiend brouwerijbezoek met gids. Tijdens dit begeleid bezoek sta je letterlijk tussen het verleden en de toekomst en ontdek je de geheime parels van de brouwerij. Je beleeft de architectuur en het authentieke familieverhaal op de plaats waar alles 130 jaar geleden begon.
- Degustaties van twee heerlijke bieren naar keuze.
- Je leert de perfecte OMER. uitschenken zoals het hoort.
- Elke tickethouder krijgt een gratis foodbon die je kan inruilen bij de verschillende foodtrucks.
- De hele dag door zijn er optredens en wordt er kinderanimatie voorzien!
- Je gaat naar huis met een limited edition 130 jaar OMER glas.
Heet jijzelf Omer? Dan heb je recht op een gratis ticket. Stuur een mail naar: marketing@omer.be.
(Middelste naam, jouw zoon, opa, huisdier of een verre neef die Omer heet, telt uiteraard niet)
Het totale inschrijvingsgeld gaat integraal naar twee goede doelen: UNICEF en Make a Wish. De vader op zoon relatie is zo bijzonder voor onze brouwerij. Iedereen verdient het om op te groeien in een goede thuissituatie zonder zorgen. We kozen daarom voor deze doelen, waarbij het kind centraal staat.
UNICEF is actief in 190 landen en gebieden om de rechten en welzijn van ieder kind te verdedigen.
Make a Wish Belgium Vlaanderen gelooft in de helende kracht van een wens. Deze prachtige organisatie vervult de hartenwensen van kinderen tussen 3 en 18 jaar die aan een levensbedreigende ziekte lijden. Als het kind kan geloven dat de wens uitkomt, kan het ook geloven dat het beter zal worden.
Koop hier je tickets: https://www.eventbrite.be/e/tickets-feest-130-jaar-omer-vander-ghinste-laatste-tickets-368821634437
Het verhaal van OMER:
Toen Omer Vander Ghinste in 1892 begon met brouwen, bestonden merken nog niet. Om zijn bieren te promoten, liet hij glas-in-loodramen plaatsen in de gevels van de cafés met opschrift 'Bieren Omer Vander Ghinste'. Het vervangen van die authentieke glasramen bij elke generatiewissel zou de brouwerij veel geld kosten. Daarom koos Omer voor een originele en duurzame oplossing: voortaan zou elke eerstgeboren zoon ‘Omer’ genoemd worden. Een traditie die vandaag 130 jaar verder nog steeds wordt nageleeft.