Bud in het GelreDome
GelreDome, het grootste theater van Nederland én tegelijkertijd het voetbalstadion van Vitesse, start een exclusieve samenwerking met biermerk Bud. Zaterdag 23 november stroomt voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev.
Bud richt zich op consumenten tussen 18 en 34 jaar op ‘high energy occasions’, waardoor de keuze voor een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een logische is. Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er duidelijk trots op om Bud te schenken in GelreDome: "Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit unieke Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een werelds bier als Bud een perfecte match. Bud is op steeds meer iconische locaties in Nederland te vinden, GelreDome mocht niet ontbreken."
Duurzaamheid
De samenwerking concentreert zich op verduurzaming en een podium bieden aan talent, bovenal zorgen GelreDome en Bud ervoor mensen samen te laten genieten. Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met 5 jaar verlengd.
Directeur van GelreDome Hèrald van de Bunt noemt de samenwerking een grote stap voorwaarts: "Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue. De verfrissende manier waarop Bud zich momenteel in Nederland op een krachtige manier neerzet, is een van de belangrijkste redenen om in GelreDome te kiezen voor een fris, nieuw bier."