Frankendael Brewing bieren zijn overheerlijk en maken je daarbij ook nog eens aan het lachen. De brouwerij uit Amsterdam haalt zijn inspiratie uit Pop Art en comics voor de etiketten van het bier.
Frankendael Brewing
Wat als je een biertje ontdekt dat niet alleen goed smaakt, maar je ook aan het lachen maakt? Misschien zou je zeggen dat dit een van de betere dingen in het leven zou zijn. En dat is precies wat ze bij Frankendael Brewing, een craft bier merk dat haar inspiratie uit Pop Art en comics haalt, vorm willen geven.
Uniek en in harmonie
Brouwerij Frankendael over het nieuwe design: "Om de design standaard in de industrie te doorbreken en om iets meer unieks en in harmonie met de nieuwe generatie bierdrinkers te creëren, hebben we samen met twee getalenteerde ontwerpers, Tom Bogman en Jeroen Canton, ons verpakking ontwerp naar een hoger niveau gebracht.Het resultaat is een lijn met funky, stoutmoedige en niet te negeren labels die niet alleen onze doelgroep aanspreekt, maar het ons ook mogelijk maakt een sterk aanbod in een zeer competitieve markt te doen."
Alledaagse leven
Elke illustratie, ontworpen door Jeroen Canton, stelt een interessante voorstelling of moment uit het alledaagse leven van ons publiek voor, opgeleukt met een vleugje humor. Maar het design gaat verder dan enkel verzamelbare illustraties. De visuele taal van Pop Art en comics lenend, heeft Tom Bogman zowel het Frankendael Brewing logo als het gehele merk voorzien van een opfrisbeurt met stoutmoedige en levendige kleuren. Alles om te verzekeren dat het publiek de Frankendael bieren gemakkelijk kan herkennen, altijd en overal.