Jopen Bier uit Haarlem heeft een nieuw logo geïntroduceerd op de dag dat het speciaalbiermerk 25 jaar bestond. Met de slogan 'Anything but boring' gaan zij met vertrouwen de toekomst in.
Jopen Bier 25 jaar
Deze week bestaat Jopen Bier uit Haarlem 25 jaar en dit prachtige jubileum vieren zij met een nieuw logo. Jopen werd in 1994 opgericht en in 2008 werd de zogenaamde Jopenkerk, hun eigen brouwerij geopend. Het succes van het 'divine craft beer' was zo groot dat de capaciteit in de kerk te klein werd en Jopen nog een tweede brouwerij opende in 2015, namelijk Jopen Waarderpolder. In 2017 was Jopen de eerste Nederlandse Craft brouwer die een eigen unieke fles op de markt bracht.
Lees ook
Anything but boring
De brouwerij uit Haarlem treedt de toekomst tegemoet met de slogan 'Anything but boring'. Waar in het vorige Jopen logo de kerk een prominente rol kreeg en de slogan 'Crafting Divine Beer' te lezen was zien we in het nieuwe Jopen logo een verwijzing naar Haarlem en het jaar 1994, Craft Beer, Jopen en een minimalistische 'J' als Jopen logo.